43 comments on “Kuran-ı Kerim Yırtan Kızın Sonu

  1. Arkadaşlar zaten yalan olduğunu yazmışlar haberi iyi okusanız şeytanca bir fikirle bir heykeltraşın heykellerını ön plana çıkarmak için öne sürülen ve sükse yapılan bir haber seslinefes teki arkadaşlarıda kutluyorum bu yalanı ortaya çıkarmışlar birçok yerde bu haberi okudum hiçbiri bunun yalanından bahsetmiyordu en doğru birşekilde burda haberin doğru yanını okudum tebrikler insanlar reklamın iyisi kötüsü olmaz demiş Allah’ın kitabı Kuran-ı Kerim’i alet etmiş kendi menfaatleri için seslinefes ekibide bu yalanı çıkarmış ortaya helal olsun walla.

  2. bana gore hepsi yalan hic oyle sey olurmu ama bazılarıa gore bu gercek diyolar cok salak kısılerdir onlar boyle seye inanıyosa hakkatten salaktır afedersiniz ama yani bu salakca dusuncedir

  3. arkadaşlar fotomontaj değil Allah büyüktür kimse onun kitabını yırtmaya çalışmasın ibretlik bir resim fotomontaj diyenler kendisinden utansın Allahın işine kimse karışamaz

  4. ay bunu gören bir arekadaşım korkudan altına edecekti sonra altındaki yazıyı okudum çok garipti inanamadım o fotoğrafın bi bolon olması çok ilginç bu balonu yapanı ayakta alkışlıyorum:O

  5. bn küfürbazım ama kendimi tutamıyorum etmemek istiyorum ama elde deil allah her zaman büyük

  6. bu haber yalan ama , ALLAH’A ve KUR-AN’A saygızlık yapan bundan beter hale gelir. bnce bu yalanı söylemek bile saygısızlık!!!…

Leave a Reply

